przez gondoljerzy » środa, 13 listopada 2024, 01:30
Te amortyzatory generalnie nadają się ewentualnie na części lub kompleksowo całe do roboty. Z grubsza obudowy do powtórnego malowania, bo ktoś wypiaskował je ale bezsensownie nie wiedzieć dlaczego pomalował w proszku do połowy? Tłoczyska widać tak zużyte, że tylko w grę wchodzi ich wymiana - tym samym z automatu wszystkie uszczelnienia do wymiany, widać brak gumowych odbojników, zamknięcia do ocynkowania itd.
.
Mam gdzieś takie pierścienie jeszcze w zestawach z demontażu ale nie ma mnie na miejscu i na cito nie poratuję, chyba, że to temat bardziej odległy czasowo.
Osy M52, WFM-ki, WSK-ki, SHL-ki, Romety Polo, 50T1, Ogar, Pegaz, Komar 232, Sport, Motorynki, Kadet, Jawa 50, Yamaha TDM900, Ursus C-4011, Mercedesy 560SEC, W201 2.6 Interceptor, W201 2.6 Sportline, W201 2.0, W124 400E, 300E, 300CE, 260E, BMW E32 735i , Ford Sierra 2.0 Ghia, Audi A4 TDI x2