przez artpopey » niedziela, 4 czerwca 2023, 21:18
Teraz to już nie kumam nic jak zobaczyłem połączenia kostki potrójnej , dwie wiązki przewodów u kolegi. Od silnika przewody zapłonu CDI puściłem w wiązce do schowka pod licznikiem. Tam połączyłem tą wiązke z regulatorem napięcia i modułem zapłonowym. Moduł zapłonowy - przewód brązowy światła + 12V podłączyłem do złącza stacyjki 16. . Czerwony akumulator+ 12V do złącza stacykji 19. Gaszenie modułu zapłonowego do złącza stacyjki 21. Poprawiłem łączenie obudowy górnej stacyjki z masą , oraz inne przewody które tego wymagały tj. Czarny modułu zapłonowego , oraz dwa zielone połączone ze sobą iskrownik-regulator napięcia.Obecnie w pozycji kluczyka 1 i 3 są swiatła pozycyjne przód , tył , stop, sygnał . Nie ma wogóle swiateł mijania , drogowe. . Przewód czerwony 12+ biegnący od akumulatora do złącza atacyjki 19 i dalej do lampy / łaczący selen którego ma nie być. Ten przewód jeśli na " krótko "połącze do styków żąrówki swiateł mijania, drogowych to świecą . Nie reaguje natomiast na zmianę świateł przełącznik na kierownicy. Co z tym czerwonym wychodzacym wpspólnie z białym ( łączenie selenowe) przewodem bo nie kumam , zniechęcam się totalnie . Może stacyjka nie łączy poprawnie
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.